28 d’octubre: condemnem la repressió d’avui

La plataforma tres d’octubre condemna els fets repressius del dia d’avui, 28 d’octubre de 2020.

Les detencions realitzades per la Guàrdia civil per ordre de la judicatura espanyola és un pas més en l’escalada repressiva contra els drets polítics de la ciutadania de Catalunya absolutament intolerable.

D’altra banda, l’actuació dels antiavalots en el desallotjament de la Casa Buenos Aires de Vallvidrera suposa una nova col·laboració dels Mossos d’esquadra en el procés repressiu; de la que exigim el desmarcament clar i contundent del govern de la Generalitat de Catalunya.

Finalment ens cal ser especialment crítics amb les limitacions als drets fonamentals amb els que s’està abordant la gestió de la pandèmia de SARS-CoV-2. Entenem que les mesures de lluita contra la COVID-19 han de ser sanitàries. No podem acceptar de cap de les maneres les mesures coercitives i repressives com a una estratègia de salut pública.